Forum Gier

.::ForumGier::.


#1 2008-11-30 18:07:00

Hidan

Moderator

Zarejestrowany: 2008-11-30
Posty: 29
Punktów :   

Anno 1602

Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata (z ang. Anno 1602: Creation of a New World) - to gra strategiczna firmy SunFlowers, w której celem jest zasiedlenie i kolonizacja wysp.

Celem każdego etapu kampanii jest osiągnięcie zakładanej liczebności kolonii. Aby osiągnąć pożądany wzrost liczby ludności, konieczne jest doprowadzenie zarządzanej kolonii do wyższego stopnia rozwoju, utożsamianego z zaspokojeniem potrzeb konsumpcyjnych osadników. Wraz z zaspokojeniem pierwszych potrzeb pionierów, takich jak płótno czy drewno, pojawiają się kolejne potrzeby, sprostanie którym wymaga postawienia nowych, bardziej zaawansownych budynków (np. kiedy zwykłe płótno przestaje wystarczać, należy postawić warsztat krawiecki). Wraz z zaspokojeniem potrzeb osadników, poprawiają oni swój status społeczny, co zwiększa dochody podatkowe i umożliwia dalszy rozwój wyspy.

Ze względu na ograniczoność zasobów i niewielkie wymiary wysp, zaspokojenie niektórych potrzeb konsumpcyjnych ludności wymaga niekiedy zakładania nowych kolonii, z których można sprowadzać dostępne tam dobra. Nowe kolonie mogą przybrać charakter plantacji, ośrodka wydobywczo-przemysłowego, osiedla mieszkalnego, lub też mogą spełniać te funkcje równocześnie - w zależności od potrzeb i rodzaju dóbr dostępnych na wyspie. Dobra te to kopaliny, drewno, ziemia sprzyjająca konkretnemu typowi upraw.

Prócz ekstensywnej eksploatacji nowych ziem, w grze dostępny jest też handel. Handel pozwala nie tylko na akumulację dochodów z własnych nadwyżek, ale często jest jedyną drogą zdobycia danego dobra - niedostępnego lub zbyt drogiego w produkcji. Handlować można również z ludami tubylczymi, niezależnymi kupcami oraz z rywalami, o ile podpisało się z nimi umowę handlową. Możliwy, choć ryzykowny, jest także handel z piratami.

Gracz posiada również opcję regulowania wysokości podatków, a także stawiania budynków użyteczności publicznej, jak budynki kultu religijnego, budynki szkolne, rozrywkowe etc. Oba te działania wpływają na zadowolenie mieszkańców, a w konsekwencji - wzrost liczby ludności.

Niekiedy konieczne jest użycie siły militarnej. Gracz może szkolić jednostki piechoty, kawalerii, artylerii, a także budować okręty wojenne. Możliwe jest także fotyfikowanie kolonii.

Gra nie oferuje zbyt wielu rodzajów dóbr i budynków, lecz mimo to w późnych etapach gry kolonie stają się potężnymi gospodarkami o imponujących rozmiarach, niełatwych do zarządzania.

Do niewątpliwych wad gry należy zaliczyć sztuczne, odgórne ograniczenie liczby możliwych do posiadania jednostek pływających. Taki zabieg przy konieczności utrzymywania floty wojennej i handlowej, zwłaszcza w sytuacji posiadania kilku wysp o powiązanych gospodarkach, znacznie utrudnia rozwój gospodarczy i ogranicza przyjemność z gry.

http://images2.gry-online.pl/Galeria%5CGaleria%5C201795906.jpg


Moje Wszystkie Dane O Grach Pochodza Z Gry-online

Offline

 

#2 2008-12-02 19:16:58

Mex

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-02
Posty: 8
Punktów :   

Re: Anno 1602

Anno 1602... Klasyka. Kiedyś w to grałem. Lecz już nie gram Ciągle mi się powodziło  w tej grze, lecz nic w tym dziwnego bo używałem kodów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bsw-logistyka.pun.pl www.upbudownictwo.pun.pl www.fairytail4fun.pun.pl www.mrocznahistoria.pun.pl www.mrocznewieki.pun.pl